torsdag 19 mars 2009


Nu när det bara är lite mer än en månad kvar av våran Europatur gör vi något som kallas "in-shows". Det är en egen rutin som ger oss åkare möjlighet att visa vad vi kan och vad vi vill. De flesta åkare gör ett program om en speciell karaktär som de vill vara i en annan show, men det kan också vara något helt eget. Törnrosa, den lilla sjöjungfrun och Tingeling är bland de topp tre som alla vill vara. Jag har däremot gått mot strömmen och snickrat ihop ett alldeles eget program till tonerna av Pink Floyd! Inte särskilt Disney men något annorlunda och jag är nästan den enda som gör dubbelhopp i min rutin. Hela sju stycken ska jag försöka få med på en liten is. Något som förvånat mig mycket i den här showen är hur dåliga folk är på att hoppa men jag skulle tro det beror på att de är isdansare och inte free style.



Träning i strålkastarljus

Färgstarka maneter

Inga kommentarer: