söndag 11 april 2010

Hälsosam frukost



Banan, apelsin, ananas, hallon och blåbär.

Mitt "nya" hälsosamma liv som börjar varje måndag och slutar varje fredag. En kopp kaffe tillsammans med en tallrik frukt blir en hälsosam start på dagen. Oftast brukar det bli en varm macka eller ett ägg för att få i mig någon varm mat på morgonen också. Därefter blir det förhoppningsvis ett gympass!

Lite nya naglar till påsk:
Gult underlack med svarta, mörkröda och vita detaljer.


Och till slut måste jag presentera mina nya fynd från Ebay! Djurtemat fortsätter:

Tvådelad tunika: en zebraklänning med fastsydd cardigan och ett tillhörande bälte i midjan. 142 kr inklusive frakt från Ebay, Hong Kong. Den var lite kortare än jag trodde så det får bli ett par svarta shorts undertill!

Pumps som tyvärr var alldeles för stora även i en storlek 35, 199 kr från Tradera (svenska ebay). Jag använde dem en gång med två sulor och ett par hälgrepp men minsta lilla ojämnhet i marken gör att de faller av. Det är jobbigt med små fötter!

Inga kommentarer: