fredag 20 maj 2011

Äntligen vår!

Dubbelöggel

Nu är skridskosäsongen slut och sista gången jag åkte var i tisdags. Det är alltid lite sorgligt när det är sista gången för säsongen eftersom man aldrig vet om man kommer att börja igen till hösten. Men det positiva är att det blir varmare utomhus och jag känner redan nu hur hela min kropp börjar må bättre! :) Jag är verkligen ingen vintermänniska även om många tycker att jag borde vara "van" vid kyla eftersom jag tillbringat så mycket tid i en ishall. Men bara för att jag tycker om att åka skridskor betyder inte det att jag förvandlats till en frysbox.

För att välkomna värmen har jag nu gjort lite sommarnaglar som jag gärna visar upp:

Ljusblått lack med små blommor som klistermärken.

Mörkblått, ljusblått och vitt lack med en målad blomma (ej klistermärke).

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du fortfarande åker. Hur mycket? Var? Hoppas allt e bra!!! Kram Annica Andersson