torsdag 16 juli 2009

Födelsedag!

Mina närmaste vänner och jag förfestar på Lilla Torg!


Nu är jag 24! Tiden går så oerhört snabbt, jag känner att jag redan börjar hamna i 30-årskrisen: Jag måste byta ut min lilla lägenhet på 29 kvadrat till ett stort och rymligt hus någonstans i Riseberga eller Svedala, gifta mig - jag har ju en älskare någonstans i Texas som jag mötte för ett halvår sen. Är det dags att höra av sig? -  skaffa barn - Är jag redo att offra min kropp och gå upp 20 kilo och ha på mig mjukisbyxor året runt? - byta ut min 15 år gamla lådcykel till en fräck BMW i senaste årsmodellen, få en fast anställning på ett riktigt bra jobb där jag tjänar minst 30 000 per månad och till sist också ha tid till att rasta och uppfostra en rottweiler? Som sagt: tiden rinner iväg.



Helen, Anders (visar stolt upp sin piercade tunga) och jag. Lägg märke till min nya bruna ögonfärg! 

Sofia och Emma var såklart där!


Rasmus och jag på Etage's dansgolv, många drinkar senare!


Förfesten på lilla torg innebar många goda drinkar och kanske lite för många shots. Kvällen/natten/morgonen (välj själv kl 04:00) avslutades på Malmös största nattklubb Etage. Jag är i vanliga fall inte det största fanet av Etage, mestadels för den extremt långa kön där man får vänta i 45 minuter, men den här fredagen var där ingen kö alls och lagom mycket folk inne på klubben. 

Så här glad var jag när jag skålar med min 5e shot av Tequila Rosie!

1 kommentar:

annica andersson sa...

grattis i efterskott.. hoppas allt e bra med dig. kram