lördag 27 december 2008

X-mas

Det blev ingen vit jul det här året heller, men julafton var en isande kall dag här i Holland.



Så var julen över och vi har haft vårat Disney X-mas party! Det var en jättestor buffé med alltför mycket god mat så att man inte kunde röra sig från stolen efter att man provat allt. Det var särskilt mycket olika sorters fisk och jag antar att det är för att vi alla är små Nemo-fiskar! Och jag öste på rejält med fisk därför att jag har hört att det är bra för kroppen. Desserten som vi fick efteråt var nästan lika stor som själva huvudbuffén med massor av olika kakor, glass och tårtbitar. När vi blev vägda dagen efter var våran vikt inte den bästa...


Vårat x-mas party var i hotellets restaurang och äntligen fick man ett tillfälle att ha en fin klänning på sig istället för sina utslitna träningskläder. Visserligen finns det alltid några som envisas med att ha jeans och t-shirt men majoriteten hade i alla fall något fint på sig.



Jag och Becky (Nemo). Efter alla dessa år har jag äntligen träffat någon i samma storlek som jag!


,
Joyce och Jag var Ladies in Red. Här med teknikern Paul i mitten.
'

Inga kommentarer: