onsdag 3 december 2008

Belgien

Nu har vi lämnat England och ankommit till Frankrike. Vår första stad är Lille och under de fyra första dagarna har vi fått ledigt! Detta har mest inneburit shopping, sigthseeing och en dagsresa till Bryssel, Belgien. I Bryssel fanns det varma våfflor och choklad i varje gathörn och det kan vara svårt att stå emot när det luktar choklad vart man än går. Bilden bredvid är den kända statyn "Manneken pin".

Isen i Frankrike är enbart en tredjedel av en vanlig isbana så vi har gjort om våra nummer och halverat antalet personer. I städerna Lille och Paris har jag fått vara permanent i den gröna fisken Polly istället för reserv och det är såklart roligt! Man blir inte alls lika trött på den här lilla isen så man kan istället koncentrera sig på uppvisning istället för att orka enda fram till slutet.


.

Massor av choklad!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den chokladfontänen vill jag ha i julklapp. Så det så

Josefine sa...

ja, den är lite svår att skicka med posten, annars hade jag lätt skeppat över den till dig!

Anonym sa...

Häftig chokladfontän, jag köpte en
mindre modell till mig själv i jul-
klapp förra året....