lördag 10 januari 2009

Nyår! God fortsättning!

Jag har inte haft internet nu på två veckor - katastrof! Så jag är tio dagar försenad med att önska alla ett gott nytt år. Min nyår var i den holländska staden Den Bosh i hotellets restaurang och vid tolvslaget gick vi ut i stan och såg fyrverkerierna. Lyckligtvis hade vi inga uppvsiningar den 1e januari så vi fick tillfälle att åka in till Amsterdam och se Holiday on Ice. De har en del duktiga åkare som kan göra tripplar (inga tjejer däremot) men i det stora hela tycker jag att vi har en bättre story i våran show.



Kyle och jag som gangsta's

Trevor och jag åt kakor doppade i varm choklad! Gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

god fortsättning.. Kul att du skriver igen.. hoppas de fortfarande går bra med showerna.. kram

Anonym sa...

1:a heter det väl.. Kul att du är på banan igen. Ser alltid fram mot dina inlägg.