torsdag 6 november 2008

Birmingham

Vi är nu i Birmingham som enligt mig är den bästa staden hittills, mest därför att hotellet ligger så nära allting. Vi bor på ett Jurys Inn hotell med ett stort rum och varsin dubbelsäng, en stor flatscreen med 30 kanaler och frukostbuffé varje morgon. Det tar enbart fem minuter att gå till ishallen, 15 minuter till centrum och vi har fått gratis tillgång till ett stort gym med pool och allt!

Halloween!



I måndags hade vi halloweenfest då företaget hyrde en av barerna nära hotellet och gav oss gratis mat och fyra drinkar. Jag hade lämnat alla mina halloween-dräkter hemma i Malmö och hittade inget nytt här, så jag hade bara en svart klänning och en svart toffs i håret, massor av svart makup och illrött läppstift för att se lite häxaktig ut.


Jag, Joyce, Magan och Karalee




...och klockan två på natten stod vi på scenen.

Inga kommentarer: