söndag 23 november 2008

Sista dagen i England

Idag är vår sista dag i England och imorgon åker vi vidare till Lille, Frankrike! De första dagarna har vi fyra dagar ledigt så det ska bli skönt att vila fötterna lite. Jag har köpt nya skridskor som är stenhårda och kommer vara som tortyr för fötterna! Jag har hört rykten om att hotellet i Frankrike ska ha gratis internet, gym, frukost och egen minikyl så det låter perfekt för mig. Jag hoppas jag kommer ihåg lite av den franska jag en gång lärde mig i skolan.

1 kommentar:

Anonym sa...

nya skridsko.. de låer jobbigt.. var köpte du för några??.. hoppas allt e bra själv så föll snön i malmö, men de mesta blev till is o sedna försvan de.. hoppas de går bra på isen, pratade med ella o hon sa att hon ville höra hur de va med dej?.. sälv så har jag haft hobbygruppen lite nu, ska ha dem efter jul två gånge i veckan.. ha de bra kram