söndag 2 november 2008

Jag har äntligen fått chansen att se showen från läktaren! Det är mycket som jag inte har en aning om hur det ser ut på isen eftersom jag alltid är antingen i numret eller backstage. Igår kom det glädjande beskedet att vi som är nya till Nemo ska få chansen att se själva showen från läktaren så att vi får en bättre överblick av vad vi gör. Vi har under de tre sista dagarna i London gjort nio shower så vi blev verkligen glada av att få slippa en av dem! Ikväll lämnar vi London och åker vidare mot Birmingham.

Chad som Gil, Haley som sjöstjärnan Peach och Maddie som Bloat.

2 kommentarer:

. sa...

så himla frina dräkter. jag hade verkligen velat se er.. vad är ni någonstans i mitten av december?
jag o mackan tänkte ta en weekend. om man nu kan få biljetter till showen! pusshej

Josefine sa...

Såklart ni kan få biljetter! Vi är i Frankrike och Holland i December. Kan kolla upp exakt datum.