söndag 30 november 2008

Nya skridskor!

Jag har äntligen fått tag i ett par nya skridskor! Det har varit en hel vetenskap att hitta någon som säljer kvalitetsskridskor, oftast är det bara "Jofa" för nyböjare i affärerna. Det fanns en skridskoshop i Birmingham men som vanligt fanns inte min mini-storlek i lager. Personalen gjorde dock ett undantag för mig eftersom jag var från Disney on Ice och beställde ett par i min storlek hela vägen från Italien och skickade sedan vidare dem från Birmingham till Sheffield's hotell. Så det är jag mycket tacksam över! Skenan har jag behållt från mina gamla skridskor därför att den inte heller fanns i min storlek. Det är inte nödvändigt att byta ut skenan lika ofta.

Här ser ni skillnaden mellan ett par gamla
skridskor och ett par splitter nya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

edea har fått vita skridsko nu.. fina m åste jag säga.. lycka till att köra in dem.. de e alltid jobbigt... hoppas allt annat e bra.. kram

Anonym sa...

Det ser tufft ut. Verkar vara styva skridskor som lätt skaver.

Josefine sa...

Jag blev själv förvånad när jag såg att de var vita istället för den andra ljusbeiga färgen. Vita skridskor ser få otroligt fina ut. Och nej, än så länge skaver de inte alls! De är hårda såklart, men jag kan fortfarande göra mina shower utan problem.

. sa...

Önskar jag kunde få vita..
Dom e riktigt mycket snyggaare. Konstigt dom inte gjorde det från början.