fredag 7 november 2008

Squirt

Det är snart dags för mig att göra en prövning för mitt första solo! Jag har tränat en hel del på sköldpaddan Squirt och känner mig ganska redo för att visa upp vad jag kan och om allt går bra så får jag snart göra numret i showen! Idag har jag varit på gymmet i en timme, istränat på mina hopp och Squirt-numret i en timme och sitter nu och väntar på att den första showen ska börja. Mitt öggel-hopp som varit en katastrof de senaste träningarna var perfekt idag!

Igår kväll var jag och såg den nya Bond filmen "Quantum of Solace". Jag tror till och med att Daniel Craig var i London förra veckan för att göra reklam för filmen. Min första tanke var "Vad gör han här? Är inte han upptagen med annat?" Sen kom jag på att jag var i London och inte i Malmö och London är definitivt en stad som Bond hade kunnat besöka. Inte bara för att filmen utspelar sig i London men också för att James Bond den här gången är brittisk och inte amerikansk. Tyvärr fick jag inte se Bond i egen hög person eftersom där var späckad med människor i ösregn så det hela slutade med att jag fick tillbringa kvällen på Mcdonalds istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

längesedan jag va här inne o läste, men helmskt vad kaotiskt det verkar i mellen åt, när ni inte få chans att träna pogramen.. men men hoppas du fortfarnade har lika roligt.. Fortsatt lycka till o hoppas di kna få ett solo nummer.. Kram annica

. sa...

hehe du e rolig josse!