torsdag 11 september 2008

£$%"*& dator!

Den nya datorn som jag kopte innan resan ar inte sa bra som den ser ut att vara. Jag hatar den!!!!!!!!!! Om jag bara vore i Sverige skulle jag slangt skitet och lamnat tillbaka den men det gar inte att andra sprak till engelska sa det finns ingen som kan hjalpa mig har. Den kopplar inte upp sig till internet. Forra veckan var den perfekt men nu ar den helt dod fastan jag har 100% tackning. Sa nu maste jag anvanda hotellets dator som kostar 14 kronor for tio minuter. Jag kommer inte kunna skriva nagot om hur det gar med isshowen och inte vara pa msn pa en lang tid...

1 kommentar:

Anonym sa...

va tråkigt! men så är det väl när en dator inte har det balanserade och välkända windows och kostar hälften av vad en windowdator gör, jag som tänkt köpa en sån men nu tack vare din blogg ska jag nog inte. sparar lite till och köper en windowsdatorn istället :/