söndag 7 september 2008

Idag har nog varit en av mina värsta dagar. Vi har tränat showen flera gånger nu allihop och jag har fått runt en miljon klagomål på varje nummer. Känner mig som en idiot men antar att det är en fas jag måste ta mig igenom. Vi provade att åka på isen idag med våra kostymer som blev lite smärre katastrofalt. Speciellt sköldpaddskostymerna är enorma att ha på sig och det går knappt att göra nånting med dem. Jag har trillat två gånger precis i mitten så att de andra åkarna nästan körde över mig. För att göra det hela ännu värre hade jag inga händer att ta emot mig med (hade sköldpaddspaddlar på armarna) och kunde inte ta mig upp igen så jag såg verkligen ut som en efterbliven där jag simmade på isen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla dagar kan inte vara dom bästa, men ge inte upp :) Det ni gör är ju professionellt arbete, det är väl meningen att det ska vara avancerat! Gjorde det inte ont när du trillade i isen utan att kunna ta mot med händer? Kram Brim