fredag 19 september 2008

Opening Party från nattklubben "Tiger, Tiger" i söndags!

.


Så händer det som man varit nervös för sen man började på Disney: Jag trillar mitt i showen. Inte längst bak i en hörna där ingen lägger märke till en, utan precis vid kanten mot publiken ÖVER huvudpersonen Doris (den blå fisken)! Pinsamt värre.... Sedan blev jag så okoncentrerad att jag stod på fel plats när vi formar ett frågetecken på isen och satte mig på huk senare än alla andra. Lyckligtvis är vi likadant klädda så jag hoppas jag blandade mig med de andra fiskarna så att publiken inte kunde se att det var just jag som hade förstört för Doris. Självklart hände detta under en fredag då vi har störst publik och dubbla böter!


Jag antar att de händer de flesta någon gång. Jag hörde att tjejen som spelar Musse Pigg hade fallit just när hon frågade publiken hur de mådde så att en del barn börjat gråta och skrika "MICKEY IS DEAD!!" En annan tjej hade stått på fel plats så att en av huvudpersonerna kraschade rakt in i henne och sedan glidit längs isen ut under gardinerna backstage. Inte så kul.
.

Hela Disneygänget!

2 kommentarer:

Rosita www.flowerflash.se sa...

Tråkigt med vurpan, men sånt händer alla på hala golv.
Kämpa på ....nästa föreställning fixar du allt. Kram Mamsen.

. sa...

Oh äntiligen lite bilder JOsse :)
Vilken härligt gäng ni e Vill verkligen vara med NU! kram