fredag 5 september 2008

börjar bli lite bättre

Stegen börjar bli enklare att komma ihåg nu när man gjort de sådär en miljon gånger. Äntligen kan man börja koncentrera sig på själva showen med ansiktsuttryck och gester istället för att bara stirra rakt ner i isen för att se hur fötterna ska gå. Man får lov att vara reserv för vem som helst men jag känner inte för att vara någon huvudroll för tillfället. Möjligtvis Mimmi Pigg men hon är populärast och anmälar jag mig till den rollen kommer jag förmodligen bli reserv nummer 15 eller något. Dessutom tror jag att jag är för liten för att orka bära upp det stora huvudet.

Vi fick en märklig kommentar idag; Vår manager sa att vi inte får lov att äta frukost när vi har träningsbyxor på utan måste vara mer "finklädda". Eh, det är frukost! Jag kan förstå om vi ska ut på en fin middag, men vi är på väg till en åtta timmars lång träning så varför bryr sig folk om vad för sorts byxor vi har på oss klockan sju på morgonen!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA vilken manager? Ska ni ha prinsesskjolar eller vad är det frågan om? Ge inte upp, jag tycker du är så dutti på is ju! Själv är jag glad för jag har skaffat Canal + Sport och kan följa elitserien på tv :) Take care vännen! Kram Brim