lördag 20 september 2008

Det som är riktigt dåligt med den här bloggen är att folk måste vara medlemmar för att kommentera. Varför kan det inte bara finnas en simpel ruta där man skriver ett litet meddelande som det finns på alla andra normala sidor? Det bästa med blogspot är att det är enkelt att designa bloggen på det sättet man vill ha den. Funderade på att byta till blogg.se istället men den har en usel designfunktion och rörig sida som är svår att hitta på. När jag skrev på metrobloggen fick jag kommentarer från okända personer varje dag. Varför är det inte så här? Här får man ju knappt några åsikter överhuvud taget och det är typ omöjligt att hitta en om man inte har exakt adress. Dåligt!
.
.

Hajen Bruce med Doris (blå) och Marilyn (orange)
.
Idag har vi haft tre uppvisningar i rad så känner mig matt i hela kroppen. Alla håller på och hostar och snorar så det har varit en tidsfråga innan förkylningarna nått mig. Inte blir det bättre när vissa spottar i papperskorgen varje kvart och snyter sig var femte minut vid matbordet när jag försöker äta! En del människor är vidriga, men jag har för längesen upptäckt att vanligt sunt förnuft inte är särskilt vanligt.

Inga kommentarer: