tisdag 12 augusti 2008

Bakdag!

Mmm... amerikanska brownies! Det måste vara bland det godaste som finns! Jag har ett nästintill fullt mjölpaket, ett sockerpaket och ett smörpaket kvar sen mitt och Anette's "uppdrag" om att ge bort hembakade gaffelkakor, och då kan jag lika gärna använda upp så mycket som möjligt innan min flytt. Jag fick ett paket brownie-mix hemskickat av min moster som bor i Las Vegas och de har exakt den amerikanska smaken som en brownie ska ha! De borde finnas i Sverige - superlätta att göra. Det behövs bara ägg, vatten, smör och brownie-mix att slänga ihop på en plåt och in i ugnen. Jag har också rullat negerbollar med pärlsocker som jag brukade göra när jag va liten. Gott!

Idag fick jag schemat från Disney on Ice. Vi kommer att besöka många länder: Skottland, England, Frankrike, Schweiz, Tyskland, Holland, Spanien, Portugal och Irland. Det blir en riktig Euro-trip!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haj vännen! Jag har gjort en blogg för att kunna kommentera dina inlägg :)

Det låter gott det du bakat och den där idioten som la ut den där annonsen verkar väldigt oseriös :/

Ja nu tvättar man, tråkigt värre, kolla in vårt skitväder :(

Stor kram