torsdag 21 augusti 2008

åldersgräns är löjligt för tjejer.

I helgen blev det äntligen min favoritklubb: Breeze! Där va inte så mycket folk men jag tycker bara det är bra för då kan man röra sig istället för att alla står som packade sillar. Jakob och hans kompis Erik hängde också med.


Jag och Sofia på Breeze.
.
Sverige är nog det enda landet som inte släpper in tjejer som inte är 25 på nattklubbar. Först hade vi tänkt dra till Harrys men medan killarna kom in som är 24 så kom inte vi två tjejer in som är 23 fastän vi stod tillsammans i samma sällskap. Jag kan förstå om man precis fyllt 18, men över 20 borde de inte tjaffsa. Hur många gånger ska jag behöva säga att tjejer är psykiskt fem år äldre än killar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig att det är redigt tramsigt! Att ha åldersgräns för tjejer som är över 20. Krogarna borde fan skärpa sig! ni va fina! :)