söndag 3 augusti 2008

Har köpt en liten minidator

Igår la jag ut en annons angående uthyrning av min lägenhet och har redan fått 17 svar =). Det är ett ganska svårt beslut att välja ut någon då det är många som verkar seriösa och skötsamma. De som går bort direkt är svar där det står "Hej jag är intresserad av lägenheten, ring mig". Lite mer kan man väl anstränga för att ge ett bra intryck! Nu måste jag bara städa upp i lägenheten så jag kan skicka ut bilder och boka visningstider till de mest intressanta svaren.



Jag har köpt mig en liten mini-dator från Elgiganten inför resan som bara väger ett kilo så nu kan jag skriva inlägg och spara bilder enkelt och praktiskt. Den har linux-system men är ändå förvånansvärt lätt att använda och en genial resedator! Elgiganten har faktiskt bra priser jämfört med andra liknande butiker, jag köpte min gamla mobiltelefon där också. En smart funktion på deras hemsida är att man kan reservera produkter och sen hämta upp dem i butik så att man slipper frakten som kan bli ganska dyr då många elektronikprylar är tunga.

Inga kommentarer: